I mandags skulle Dataworld så have give mig besked om hvad der sker. Det har det ikke gjort. Det kommer desværre ikke som nogen overraskelse og forstærker kun min anbefaling:
Køb ikke noget hos Dataworld!
Der er andre som har haft lige så dårlige oplevelser som jeg. Desværre lå de lidt tilbage i tiden og jeg troede derfor at det måske var blevet bedre, men desværre kan jeg nu se at det ikke er tilfældet.
Jeg skrev tidligere at jeg ville gå til forbrugerklagenævntet. Det har jeg i mellemtiden opgivet. Det er for besværligt og min erfaring er at man ikke få noget ud af det ud over at kaste gode penge efter dårlige.
Sagen er at firmaer som Dataworld bare behøver at skrive at de ikke er enige i udlægningen af sagen, så kan forbrugerklagenævnet ikke gøre noget ved sagen. Man kan ikke fører vidner og firmaer som Dataworld undlader at komme med noget skrifteligt, så dokumentationen man står med overfor forbrugerklagenævnet er mildest talt mangelfuld.
Som forbruger er man dårligt stillet uanset hvad købeloven ellers siger. Min erfaring er ihverfald at det er for dyrt og for besværligt at gå rettensvej og resultatet modsvare langtfra omkostningerne.