Som jeg skrev i går er jeg mildest talt ikke tilfreds med den behandling jeg har fået hos ComputerCity. Det er ganske horribelt at behandle sine kunder sådan og jeg synes det værste er at der faktisk ikke burde være en modsætning.
Den Ass. butikschef (står på hans navneskilt) kunne simpelthen have hørt på hvad mit problem var og taget kontakt til deres værksted for så havde vi sikkert fundet en løsning i alt fredsommelighed. Jeg sidder selv dagligt med reparationer af IT udstyr og ved hvordan man kan få en forkert opfattelse af en fejl og den derfor ikke fremtræder under de tests man laver.
Der er simpelthen ingen god grund til at han på den måde fokuserer på om de penge skulle betales eller ej. Spørgsmålet var i sit udgangspunk at fejlen var erkendt tidligere på værkstedet og forsøgt løst, men nu kunne de så ikke genfinde samme fejl. Det burde være klart at jeg så må stille spørgsmål om den gennemførte test var korrekt.
Men i stedet for at fokusere på problemstillingen vælger ass. butikschef at fokusere på at der ingen fejl er fundet og han vil på ingen måde tage stilling til reklamationen eller dens historie. Hvad han i stedet vælger er at angribe mig og min “klage” over værkstedet som et personligt angreb på ham selv og med en antydning af at jeg ikke har behandlet de ansatte i butikken ordenligt. Det vil jeg god slå fast at jeg aldrig har angrebet ham eller hans personale og det er en anklage der er taget helt ud af den blå luft.
Hvad jeg påpegede var at jeg ikke forstod butikkens håndtering af reklamations sager, når de ikke vil hører på indholdet af reklamation og at jeg selvfølgelig ikke vil betale for en undersøgelse som jeg ikke umiddelbart kan tage for gode vare.
Nu kunne man tro at den ass. butikschef bare havde en dårlig dag, men et opslag på trustpilot.dk og andre sites viser desværre at det faktisk er en hel almindelig måde for ComputerCity at behandle reklamationer på.
I sidste ende er det den absolutte manglende kommunikation fra ComputerCity der får det hele til at bryde sammen. Havde de påvist at de/deres værksted faktisk havde testet rigtigt og at de mod forventning kunne påpeget hvordan jeg havde fejlbetjent udstyret, så havde jeg selvfølgelig betalt dem for det stykke arbejde. Som det står havde jeg stadig en printer der ikke virker og de har en utilfreds (tidligere) kunde. Men det er deres valg, ikke mit.